עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 21 - 2014

אתמול לעיני  מצלמות התקשורת ובשיתוף השר גלעד ארדן הושקה באירוע חגיגי תחילת פעילותה של חברת Unlimited, מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל (40%) וקבוצת משקיעים בראשות חברת ויה אירופה השבדית (60%). המיזם החדש יספק אינטרנט במהירות מקסימלית, בקצב של 1 ג"ב הורדה ו1 ג"ב העלאה (מהירות סימטרית). החברה כבר הודיעה שמטרת המיזם לספק בנוסף לגלישה המהירה גם שירותי טלפוניה וטלוויזיה.

ע"פ תנאי הרישיון החברה אמורה להתחיל את פעולת פריסת הסיב במהלך השנה הקרובה כאשר המגמה להתרכז בתחילה באזורים בעלי ריכוז משתמשים גבוה, לצורך כך בעלי המיזם מאפשרים לכל המעוניין להיכנס להרשמה מוקדמת לאתר חברת Unlimited ולתעדף את אזור מגוריהם.

לדברי הנשיא של חברת ויה אירופה ג'ונאס בירגרסון "הפריסה של סיבים אופטיים גרמה לשירותי טלוויזיה כמו נטפליקס ו-HBO להגיע לשבדיה והיא הובילה לירידה משמעותית במחירי הטלוויזיה הרב-ערוצית במדינה".

ע"פ התכנית העתידית רוב שירותי הטלוויזיה ובכללם עידן פלוס יעוברו באמצעות תשתית האינטרנט של המיזם. ע"פ קצב התנהלות הדברים עד כה הרבה ביטים יעברו בנהר התקשורת עד שהמהלך יושלם במלואו.

בחזית הוט  וסלקום נערכים לטווחי הזמן היותר קצרים כאשר חברת הוט הודיעה בשבוע שעבר על שיווק של חבילת גלישה חדשה במהירות של 200 מגה, כאשר עדיין לא ברור מי הם ספקי האינטרנט ועד כמה המהירות הזו משפיעה במצב שמהירות העלאה לא משתנה. בסלקום לעומת זאת מזה מספר חודשים נערכים באמצעות סיוע לרשות השנייה בפריסתם של משדרים נוספים ברחבי הארץ שהכוונה לאפשר כבר לקראת סוף השנה מכירת ממירים דיגיטליים שיאפשרו צפייה בערוצי טלוויזיה דרך תשתית האינטרנט וצפייה בערוצי הטלוויזיה בעלי הרייטינג הגבוה (ערוץ 22 ו 10) באמצעות האנטנה שע"ג הממיר הדיגיטלי וזאת ע"מ לשחרר רוחב פס.

ללא ספק תחום התקשורת בארץ עובר בימים אלו טלטלה חיובית, ובטווח הבינוני- הארוך הטלוויזיה הרב ערוצית בארץ תשנה את פניה ללא היכר, על כל התזמורת הזו מנצח  בצורה מקצועית וראויה עד כה, השר גלעד ארדן, יהיה גם נבון מצידו להתמקד גם בטווח הקצר ולדחוף להוספתם של ערוצים נוספים עבור חצי מיליון בתי האב בישראל המשתמשים כיום בתשתית עידן+.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ