עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מרץ - 9 - 2014

אנו גאים להודיע כי היום קיבלנו את האישור לשאת את תו "אמון הציבור". כללי הארגון מבטאים סטנדרטים גבוהים של אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות מידע, שירות נאות ואחריות למוצר, הגינות בעריכת חוזים ובקיומם, שמירה על פרטיות וכיבוד החוק. ארגון "אמון הציבור" (מלכ"ר – חברה לתועלת הציבור) הוא ארגון חברתי שהוקם במטרה לקדם הגינות בהתנהלותם של עסקים ומוסדות ציבוריים בישראל בכלים מקצועיים מגוונים.

תו אמון הציבור מסמן לצרכנים עם מי כדאי לעשות עסקים, אנו בא.ח פתרונות טכנולוגיים נמשיך לתת לכם את המידע והשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. להזכירכם אתר idanplus.tv הוקם בתקופת המחאה החברתית של 2011 כמנוף לחץ כלפיי הממשלה, עוד כאשר רפורמת עידן פלוס הייתה בחיתוליה ועדיין לא אושרה כחוק בכנסת, ראינו את הצורך הדחוף להביא לידיעת הציבור את חשיבות האלטרנטיבה האחרת והחינמית אל מול חברות הכבלים והלוויין, פעילותנו כללה השתתפות בעצרות מחאה, כתיבת מכתבים לחברי הכנסת, ודיווחים לאמצעי התקשורת בדבר עיכובים וכשלים בהטמעת הרפורמה.לאור כמות הלוביסטים בכנסת שניסו לגמד את המהלך, ראינו לנכון להבליט את היתרונות של קיומה של הרפורמה החינמית הדיגיטלית ולהחדרתה לציבור, דאגנו ואנחנו עדיין דואגים להבליט ולפרסם את יתרונות הרפורמה אל מול האלטרנטיבות בתשלום. כיום יש כבר קרוב לחצי מיליון אזרחים שרכשו את הממיר הדיגיטלי וחוסכים מאות שקלים בחודש/אלפי שקלים בשנה והמספרים רק הולכים וגדלים.

לאור הביקוש לממירי עידן פלוס ולאור העובדה שהרשות השנייה אינה עוסקת במכירת ממירים כאשר השוק הינו פרוץ לייבוא ממירים באיכות ירודה, הקמנו את א.ח פתרונות טכנולוגיים ובשנה האחרונה התחלנו גם למכור ולהתקין ממירים במחירים נמוכים השווים לכל נפש.

תו ארגון הציבור הוא הצהרה של העסק כלפי הציבור כי הוא מחויב לכללי ההגינות, האמינות והשקיפות שקבע ארגון אמון הציבור, וכי הוא נתון להליך בקרה של אמון הציבור על ממשקיו הצרכניים (בתשלום) וכי הוא מתחייב לתקן ליקויים שיימצאו בהתנהלותו וליישב מחלוקות עובדתיות עם לקוחותיו.

 

*** עדכון 18.11.2018

בנובמבר 2018 החלטנו להפסיק את ההתקשרות עם "אמון הציבור".

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ